lunes, 25 de mayo de 2015

ELS COLORS

Cançó tradicional que va molt bé per a treballar els colors. Es pot cantar amb tots els colors que un vol!

Amb el groc:
Groc groc gros és el vestit que porto,
groc groc groc és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el groc de la truita
i el meu amic és un cuiner.

Blau:
Blau blau blau és el vestit que porto.
blau blau blau és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el blau de la mar
i el meu amic és un cuiner.

Verd:
Verd verd verd és el vestit que porto,
verd verd verd és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el verd de la gespa
i el meu amic és un jardiner.

Vermell:
Vermell vermell vermell és el vestit que porto,
vermell vermell vermell és tot el que jo tinc.
Perquè m'agrada el vermell de les flames
i el meu amic és un bomber.


No hay comentarios:

Publicar un comentario